Autor Tema: ETERNAL CRUSADE ps4  (Leído 7247 veces)

Desconectado juankaos

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ETERNAL CRUSADE ps4
« en: 09 de Junio de 2014, 15:13:26 »
No se si ya se habia comentado sobre este juego que estan preparando en montreal,,si es asi cerrad ::)  ,he escuchado que puede ser en plan steam pero alo bestia formando larte de un ejercito online ,capsulas ,land raiders, thunders,,,,, piede ser la ostia

http://m.youtube.com/watch?v=0ZMqRWzuW-4

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Re:ETERNAL CRUSADE ps4
« Respuesta #1 en: 09 de Junio de 2014, 15:48:30 »
pnita bien pero no hay ni una misera imagen todo son refritos de otros juegos
Tengo muchas cosas que decir,pero ahora no me acuerdo.

Desconectado Lopezcaos

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Re:ETERNAL CRUSADE ps4
« Respuesta #2 en: 09 de Junio de 2014, 17:28:13 »
Creo que vay varios hilos sobre el mismo juego en la siguiente página del foro,
http://www.adeptvs.com/foro/juegos-de-ordenador/eternal-crusade/
y otro par más, aunque desconocía que fuera a estar disponible para ps4. De material rpopio dle juego poco hay en su web, o bien quieren dar la sorpresa o lo que tienen no es digno de enseñar :D, pero vamos como todo indica a que habrá que pagar cuotas creo que acabará como la grean mayoria de los mmo
Chinos, cada día inventando capítulos que sólo Slaanesh podría ver con buenos ojos

Desconectado Gonfrask

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Re:ETERNAL CRUSADE ps4
« Respuesta #3 en: 09 de Junio de 2014, 18:27:00 »
El video es de 2013...como noticia seria muuuuuuu vieja XD
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Desconectado Miguel92

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Re:ETERNAL CRUSADE ps4
« Respuesta #4 en: 09 de Junio de 2014, 18:42:22 »
Más actual, aunque el vídeo que se ve, parece un hackeo del Space Marine ???

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/06/05/next-gen-warhammer-40k-eternal-crusade-game-to-get-an-e3-airing/

Desconectado Gonfrask

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Re:ETERNAL CRUSADE ps4
« Respuesta #5 en: 09 de Junio de 2014, 21:09:10 »
Es cierto...que ya es el E3...a ver que asoma el hocico
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Desconectado Miguel92

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Re:ETERNAL CRUSADE ps4
« Respuesta #6 en: 09 de Junio de 2014, 21:25:13 »
Ha empezado ahora a las 9, y por lo que visto en el gameplay del nuevo call of, hay capsulas de desembarco ;D

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Re:ETERNAL CRUSADE ps4
« Respuesta #7 en: 09 de Junio de 2014, 21:40:12 »
La dinamica de juego de Eternal Crusade es IDENTICA al de Space Marine, movimientos, señales de alarma, etc etc...
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Desconectado Miguel92

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Re:ETERNAL CRUSADE ps4
« Respuesta #8 en: 09 de Junio de 2014, 21:42:55 »
Eso es una bueniiiisima señal ::), hay algun trailer o algo parecido? :)

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Re:ETERNAL CRUSADE ps4
« Respuesta #9 en: 09 de Junio de 2014, 21:47:20 »
EL gameplay ese "extremadamente sin acabar" del enlace que has puesto tu. Hombre, si la casa que lo esta haciendo es THQ (o alguien que la comprara...no desaparecio?) lo entenderia...
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Re:ETERNAL CRUSADE ps4
« Respuesta #10 en: 10 de Junio de 2014, 09:26:36 »
THQ ya no existe, así que.... Que yo sepa, no hay ningun gameplay oficial ni nada de momento.
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http://www.ludoqia.com/

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Re:ETERNAL CRUSADE ps4
« Respuesta #11 en: 10 de Junio de 2014, 11:43:31 »
Claro, por eso me parece raro que el video de prueba del juego sea tan parecido al Space Marine, como bien dicen, parece un hackeo del juego...
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Desconectado Miguel92

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Re:ETERNAL CRUSADE ps4
« Respuesta #12 en: 12 de Junio de 2014, 21:32:16 »
Confirmado, el 25 de junio saldrán las primeras imágenes etc del juego que se podrán ver en su página web (https://www.eternalcrusade.com/) , he recopilados cosas de varias páginas.

Citar
"Transparency" is the new buzzword in online role-playing game development. "Community collaboration" is also bandied about with more frequency, with Sony Online Entertainment's EverQuest Next leading the charge, laying bare the development process and seeking player feedback throughout the course of creation.

Behaviour Interactive is taking a similar approach with its development of Warhammer 40,000: Eternal Crusade, the upcoming massively multiplayer online role-playing game. I sat down with lead game designer Brent Ellison and his fellow developers Miguel Caron and David Ghozland at E3 2014 to talk more about the game, and the first thing they expressed was their development motto: "Be true, be fair, be transparent." The studio has sought fan feedback from the very early days of preproduction, showing gameplay prototypes that in no way represented the quality of what the final product should represent.



It was unusual, then, that Ellison and his team did not actually show me any of that footage--or any other footage, for that matter. The presentation was a lot of words, a very short and unfinished CG trailer, and a storyboarded example of what a typical gameplay session might be like. But it was mostly just words, which made for a disappointing presentation, and seemed at odds with the developer's stated motto. Nonetheless, Behaviour is preparing to take your money before there is any gameplay of consequence to show off. On June 25, you will be able to purchase your way into the Eternal Crusade founder's program, which not only nets you a copy of the full game when it's released, but also earns you access to various game modules as they are developed. The most expensive package, selling at $120, earns you access to all four of the game's factions, plus a whole lot of founders points, which you can use to purchase other items in the game. The game itself is currently scheduled to be released at the end of 2015.

Bear in mind, the game is already fully funded. This is not a typical early access or crowdfunding program. Behaviour, previously known as Artificial Mind & Movement, is best known for animated film tie-ins like Brave: The Video Game, as well as mediocrities like Naughty Bear. The developer is expecting a lot of trust, but I'm not sure it has earned it. (I'd be more willing to give my money to a developer with a better track record and an established role in the MMOG space.) The team communicated its pride in Eternal Crusade's monetization structure, but that's an odd thing to take pride in before the game has even left its preproduction phase.



But back to those words. A typical gameplay session in this player-versus-player-focused game starts in your strike cruiser, where you can socialize with others and decide where on the planet of Arkhona you will land. You are taken to the surface and dropped into a predator tank, and you and your teammates might explore a nearby cavern for an ancient relic. Inside will be a swarm of Tyranids, but those giant AI-controlled space bugs won't be able to stop you. You shoot and slash your way through from a third-person perspective and collect the relic, which you then turn into high command for rewards that impact your performance on the battlefield.

Warhammer 40,000: Eternal Crusade is primarily a player-versus-player game, however, so don't count on the bulk of your battles being against Tyranids. After grabbing the relic, you might notice a battle raging over a nearby fortress. So you return to the predator and head to the front lines. You sneak in using cover to avoid enemy fire (no word on whether the game will have an actual cover system), and then rush through a doorway blasted open by a LanCannon. You murder your foes and find your way to the top of the fortress. Raise your flag, Space Marine: You are victorious!



Space Marines isn't the only playable faction in Eternal Crusade; Orks, Eldar, and Chaos Space Marines will also be playable. Regardless of your faction, the game is primarily about massive action. Behaviour impressed upon me that battles will depict 1,000 actual players onscreen at once. In fact, the team told me that game writers such as myself don't understand just how many players that really is. (I always thought it was 10 cubed, but now I'm not so sure.) So let's just be clear that 1,000 is a lot of people. All of those people will battle it out in a persistent world, using Warhammer 40K mainstay weapons like boltguns and chainsaws, along with psychic powers. Combat will be further invigorated by jumppacks, and you will be able to actively block and roll to avoid enemy attacks.

The element that most intrigued me was the idea of the commander role. You don't become a commander by playing the game a lot; rather, you become a commander by earning a reputation--a real one. Players who rise to the top of the pecking order will naturally become commanders, and will then be able to command other players by issuing orders and coordinating attacks. Players will be able to join squads as well, but I love the idea of a player fulfilling an even greater hierarchical role. It's a sensible idea that could make for extremely fulfilling coordinated attacks.



Behaviour Interactive spoke a lot of lovely words about Warhammer 40,000: Eternal Crusade. The game Ellison and his fellow developers describe sounds terrific--it's like Warhammer 40,000: Space Marine and PlanetSide 2 had a baby. But I'm cautious. The team had no prototype on hand, in spite of its stated dedication to sharing everything and collecting feedback. In turn, the preorder announcement rubbed me the wrong way. Game-makers are asking more and more often for money in exchange for a promise. I don't doubt Behaviour's good intentions, but I'm not yet ready to shower money upon Eternal Crusade just yet. On the other hand, given the troubled history of Warhammer 40K MMOGs, I'm ready for this game to be everything its creator says it will be. Bring it on! I mean, "Waaagh!"

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Los chicos de Behaviour Interactive han estado por el E3 dando entrevistas y revelando algunos detalles sobre el lanzamiento de Warhammer 40.ooo Eternal Crusade. Lo cierto es que nos hubiera gustado ver videos con imágenes gameplay pero nos tendremos que conformar con conocer un poco mas en profundidad de que va Eternal Crusade. Si os gustan los juegos centrados en PvP con batallas masivas, asedios y conquista de territorios seguid leyendo que os puede interesar este juego.

Este próximo 25 de Junio la web oficial de Eternal Crusade se actualizara y estarán disponibles los packs de Fundadores. Con un precio empezando por 40$ que darán acceso primero a fines de semana de prueba, mas adelante, a primeros del año que viene, acceso anticipado al juego y a finales de 2015 acceso al juego completo.  Eternal Crusade usara el modelo de compra única sin necesidad de suscripciones.  Ademas una sub-facción dentro de los Orcos estará accesible como free-to-play. La idea es balancear el juego con el acceso de población que se espera en la facción de los Marines Espaciales.

A continuación podéis ver la entrevista que Polaris a realizado y que comienza sobre el minuto 6:40 y el trailer que empieza en el 21:10.

<a href="http://www.youtube.com/v/VTNM5ctNHMk" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/VTNM5ctNHMk</a>

Estos son algunos de los datos mas relevantes que podemos ver en el vídeo:

  • Juego dedicado al PvP con algunos pequeños aspectos y actividades de Pve. Sobre un 80% PvP
    4 facciones. Marines Espaciales, Orkos, CAos y Eldar.
  • La facción de los Orkos tendrá una rama que se podra jugar free-to-play.
  • Mundo persistente con control de territorios y fronteras.
  • Batallas masivas entre miles de jugadores.
  • Ataque a edificios con armas de asedio.
  • Estructuras de mando entre los jugadores.
  • Comunicación por voz.

Aquí os dejo el video que contiene solo el trailer del juego ::)

<a href="http://www.youtube.com/v/S2RKLbZvtC8" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/S2RKLbZvtC8</a>

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Re:ETERNAL CRUSADE ps4
« Respuesta #13 en: 12 de Junio de 2014, 22:52:30 »
Pufff...esa cinematica es un tanto malisima XD, el propio diseño de los marines es extraño, los de Space Marine eran mucho mas "correctos"
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Re:ETERNAL CRUSADE ps4
« Respuesta #14 en: 13 de Junio de 2014, 02:04:35 »
Bien miguel!! Jajaja eso es,solo que yo he puesto el video equivocado,,, :Ptienen en la pagina un foro sobre el que llevan hablando tiempo del proyecto,,,, (no lo he leido) ya piede ser la ostia el juego,porque de momento lo que he visto me parece peor que el space marine(el cual esta lleno de detalles correctisimos y cachibaches de forgeworld)